مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه را به خاطر تاریخش انتخاب کردم ، تمرکز و تجربه در تمام تیم موج می زند

یووه را به خاطر تاریخش انتخاب کردم ، تمرکز و تجربه در تمام تیم موج می زند

شاید واکنش ما وقتی فهمیدیم که یوونتوس برای یک دفاع چپ آن هم در سال آخر قراردادش 26 میلیون یورو داده و گرانترین مدافع تاریخ یوونتوس بعد از لیلیان تورام به تورین آمده، تعجب کردیم، اما هر چه بیشتر گذاشت این بازیکن 25 ساله سر به زیر آرام و دوست داشتنی بیشتر محبوب هواداران شد، حالا یووه بعد از سالها یک مدافع کنار جوان و در عین حال در کلاس جهانی دارد. الکس ساندرو در گفت و گو با اسکای:

 

یوونتوس باشگاه بزرگی است و تاریخ فوق العاده ای دارد و به همین خاطر هم به یووه آمدم. به همین دلیل ما هم باید تلاش کنیم تا تمام جام های ممکن را فتح کنیم. هر بازیکن جدیدی که از جاهای دیگر به اینجا می آید می داند که آنها یک تیم برنده اند و و تلاش می کنند تا تک تک بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

او سپس در کمال تواضع از هم تیمی ها و مربی تیم به عنوان عامل پیشرفتش صحبت کرد:

 

من تا همین الان هم از وقتی به اینجا آمده ام به عنوان بازیکن پیشرفت زیادی کرده ام که با توجه به کیفیت کیفیت، تمرکز و تجربه در تمام تیم موج می زند جای تعجبی ندارد. ستاره های زیادی در تیم هستند، بازیکنان با تجربه. هم بچه های هم تیمی و هم مربی واقعا به من کمک خیلی زیادی کرده اند، تمرین به تمرین و بازی به بازی، احساس می کنم که همواره در حال پیشرفت هستم و به پختگی می رسم، از لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت کرده ام.

 

بازی بایرن؟

 

ما می دانستیم که برای باید برابرشان عقب بنشینیم و با شجاعت دفاع کنیم و هر چه جلوتر رفتیم مطمئن شدیم که در مونیخ حتی از این هم بهتر می توانیم کار کنیم. برای اینکه شکستشان دهیم باید نقشه ی روشنی برای بازی در ذهنتان داشته باشید و در زمین هم عملی اش کنید. باید با تمرکز بسیار بالا و عزم راسخ وارد بازی شویم. شما باید با چنین بازی هایی مثل فینال برخورد کنید، کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که هر چه داریم در زمین به اجرا بگذاریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: